Informatie webshop bestellingen

Betalen

Online kan je betalen met de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL 

  • PayPal

 

Ik heb geen bestelbevestiging / email ontvangen

Na bestellen sturen we automatisch een emailbevestiging, 24 uren per dag, 7 dagen per week. Heb je deze niet ontvangen dan adviseren we je om de spam box te controleren. Indien hier niks is ontvangen dan willen we je vriendelijk verzoeken om een mail te sturen naar info@fabsbodyandbeauty.nl.

 

Bezorgen

De bestelling wordt via de standaarddienstverlening van PostNL geleverd. Dit betekent dat de bezorger ervoor kan kiezen om het pakket bij de buren af te leveren of om een nieuwe poging te doen op een andere dag wanneer je niet aanwezig bent tijdens het bezorgmoment. In beide gevallen ontvang je een bericht van PostNL in je brievenbus. Indien je bij een tweede afleverpoging niet aanwezig bent en de bezorger het pakket niet bij de buren heeft afgeleverd, zal het pakket bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt afgeleverd worden. De bezorger laat in dit geval een notitie bij je achter met het adres van deze specifieke locatie. Rond de feestdagen is het extra druk.

Probeer daarom op tijd te bestellen. En je kunt de bestelling afhalen in de Parlor in Brunssum op een tijd die jou goed uitkomt.

 

Verzendkosten

De verzendkosten voor afleveradressen in Nederland bedragen € 7,50 voor alle bestellingen met een totale orderwaarde die lager ligt dan € 49,95. 

 

Verzending

In de regel worden alle bestellingen die binnenkomen, binnen 1 werkdag verzonden. Wij versturen van maandag tot en met vrijdag. Alle bestellingen die in het weekend geplaatst worden worden op maandag verstuurd.  

 

Retourbeleid

Het retourneren van onbeschadigde en ongeopende verpakkingen dient altijd binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te gebeuren. Wanneer je een artikel wilt retourneren kun je dit melden via het contact formulier. Na ontvangst en controle wordt het aankoopbedrag teruggestort op je rekening. De terugbetaling geschiedt op dezelfde manier als de oorspronkelijke betaling. Bijvoorbeeld als een betaling via Ideal is gedaan wordt er via Ideal terugbetaald. Retourkosten zijn voor jouw eigen rekening. 

 

Foutieve levering
Ondanks grondige controle voor iedere verzending kan het natuurlijk incidenteel voorkomen dat er iets niet goed is gegaan bij je bestelling of dat een product beschadigd bij je aankomt.
Wij verzoeken je dan vriendelijk dit uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst via het contact formulier bij ons te melden, voorzien van een foto. Ook als een doos/verpakking kapot aankomt verzoeken wij je vriendelijk hiervan een foto te maken, omdat dit onder de verantwoording van onze transporteur valt en wij dan de kosten kunnen verhalen.
Vervolgens zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen omtrent een gepaste oplossing.

 

Afhalen

Wij bieden ook de mogelijkheid om bestellingen af te halen in de Parlor in Brunssum. Vul hiervoor het contact formulier in. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. 

 

Een product wat ik wil bestellen is niet op voorraad, wanneer komt er weer voorraad? 
Alhoewel we onze uiterste best doen om onze voorraad op peil te houden kan het soms gebeuren dat een product tijdelijk niet leverbaar is. Wil je op de hoogte gehouden worden wanneer een product weer op voorraad is dan kun je hiervoor contact met ons opnemen via het contact formulier. We kunnen helaas geen producten voor je reserveren.  

 

Houdbaarheid van essentiële oliën

Essentiële oliën hebben van zichzelf een sterk antiseptische werking. Bacteriën en schimmels hebben dus geen kans om een essentiële olie aan te tasten. Omdat 100% zuivere essentiële oliën geen conserveringsmiddelen bevatten kun je ze het beste koel en donker bewaren. Zet de olie op een koele donkere plaats rond de 15-18 °C, maar liever niet in de koelkast. Uitzondering in de zomer als de temperatuur in huis boven de 25°C is, dan kan je je producten wel tijdelijk in de koelkast bewaren.

 

Bewaar etherische olie altijd in de originele, luchtdicht gesloten flesjes en plantaardige olie in de flessen waarin het geleverd wordt. In principe dus de verpakking waarin wij het product hebben geleverd. Tenzij de verpakking kapot is gegaan, dan in een goed gesloten geschikte verpakking (bij voorkeur een donkere glas) bewaren. Donkere flessen helpen bij de bescherming van de olie tegen ultraviolette straling. Door de olie hiertegen te beschermen, blijft de olie langer goed. Als je het product niet zorgvuldig bewaart en de inhoud vaak en lang open staat, kan het zijn dat het product eerder onbruikbaar is.